Zakelijk

HubSpot Marketing

In deze mooie informatieve nieuwsblog kun je meer te weten komen over het volgende onderwerp: Nieuws over: HubSpot Marketing. Inclusief een mooie Youtubefilm. Bron: Systony – de CRM Experts.

In deze aflevering vertellen wie je precies hoe de rups voor marketing en jouw marketing afdeling kan helpen om sneller en makkelijker meer websitebezoekers lied en fans te krijgen. Ik ben martijn en ik ben maarten en in deze serie leren we alles over crm in deze aflevering hebben we het over de sportmarketing hebt en waar je is meer weten over wat crm is of wat hun sport globaal inhoud kijk dan één van onze andere video’s uit deze serie oké allereerst wat is de heuvel marketing heb de apps voor marketing hebt is een alles-in-één marketing platform gericht op data sturen content marketing wat ga je eruit meer traffic meer en betere leads en meer online omzet club spot is de onbetwiste marktleider en best presterende marketing software op de markt concreet geen ander softwarepakket levert zoveel marketing rendement. We laten je nu een demo zien van vier belangrijke onderdelen van de hutspot marketing eh we gaan dieper in op account based marketing social media management hb testen en kuste me rapportages.

Business-to-business

Kijk je mee business-to-business organisatie voor de steeds vaker geconfronteerd met de groeiende complexiteit van sales steeds meer beslissers met verschillende rollen en eigen doelstellingen twee invloeden de koopbeslissing uitdaging van sales en marketingteam ze is om dwarse door de interne politiek van grote klanten een succesvolle strategie te ontwikkelen om de complexe kansen beter te kunnen verzilveren dit doe je door een goede account base marketing strategie op te stellen en martijn laat je nu zien hoe dit werkt voordat je hem kan based marketing strategie ontwikkeld en campagne start moet hier targets account geïdentificeerd worden en ik laat je hubspot zien hoe ik dat doe ik maak gebruik van de nederlandstalige versie van hutspot een tiger de krant in het nederlands is door count. Ik ga nu naar mijn doel account dashboard die mijn door kan dashboard zie je heel overzichtelijk dat ik op dit moment al vier organisaties hebt geïdentificeerd als zijnde doel trouwens dus dat zijn organisaties waar ik in de toekomst heel graag mee wil samenwerken dus die hebben wij op de korrel van de linkerkant zie je aantal handige filters die je kunt toepassen midden bovenin zie je belangrijke indicatoren die betrekking hebben op je door clowns en als je op aanbevelingen klikt dan geeft hubspot jou een aantal aanbevelingen van organisatie die richtpunt vindt passen binnen jouw boerekamps.

Automatisch marketinglijsten

In dit voorbeeld zien we bovenaan staan en zwanenberg metaal en het volk weet dat wij meerdere klanten hebben binnen de metaalbranche van gelijksoortig omvang dus als ik zwanenberg metaal nu ook selecteer als zijn in een doel account dan staat zwanenberg ook in mijn doel account lijst erbij en op moment dat ik swanenberg metaal open dan herkent rug tot een drietal contactpersonen wim de vries is projectleider crm en die zit op de verkoop binnendienst bij deze organisatie die voor zie ik van de kopers rol influencer kees jaars maar eens hiervan bij zwanenberg metaal die krijgt de kopers rol budget beheersen en wim scholten de siroop krijgt de kopies rol beslisser en het zijn juist deze koop is rollen die zo belangrijk zijn voor marketingdoeleinden want hubspot genereert nu automatisch marketinglijsten gebaseerd op die koop is rol en die marketinglijsten wordt door mijn marketing collega’s gebruikt in alle handen campagnes en hier zie je een voorbeeld van een overzichtelijke e-mailcampagne die verschillende berichten verstuurd naar de verschillende kopen zwolle wil je meer weten over kan based marketing lees dan ons blog artikel onderaan deze video er zijn trouwens drie versies van de hebt voor marketing heb de starter professional en enterprise.

Content publiceren

De professional edition wordt het meest gebruikt mkb-er is en gebruiken we daarom ook in deze video met de hutspot marketing het wordt je beter online gevonden als bedrijf je kunt eenvoudig je blogartikel leiden landingspagina’s hebben andere content publiceren en promoten op bijvoorbeeld linkedin twitter facebook en instagram ook krijg je inzicht in welke at zijn beste werk voor jouw bedrijf daarnaast stelt de rupsen marketing heb je om je seo te verbeteren door je belangrijke aanbevelingen te geven in deze video gaan we dieper in op social media management ik laat nu een voorbeeld zien van een publicatie van een van een bericht en in dit voorbeeld wil ik een van onze blogartikelen promoten over deze drie verschillende kanalen en ik start even met linkedin want wij hebben meerdere linkedin kanalen gekoppeld je kies voor de kanalen van een aantal van mijn collega’s en ook ons bedrijfs kanaal dan kan ik hier het berichten intoetsen wat ik wil kan gaan plaatsen en ik plak even de url in van een van onze blogartikelen rechts bovenin kies ik het de publicatie tijdstip en dan ben ik klaar in ieder van met deze linkedin publicatie in de kies ik hier op facebook en onder inky ik ook nog even voor twitter en als ik een instagram account gekoppeld hebben zou ik die ook kunnen kiezen maar dit voorbeeld heb ik die niet en op het moment dat ik deze berichten nu een plan dan zorgt gespot voor de automatische distributie hoe makkelijk is dat hey even tussendoor vind je deze video interessant abonneer dan op ons kanaal dan weet jij het als eerste.

Optimaliseer conversie

Als er weer een nieuwe video online komt over crm and marketing automation optimaliseer conversie door de heb zo’n marketing heb te gebruiken deze helpt je door call-to-actions en landingspagina’s te maken nog zo mooi vind is het al b-testen beter s is een techniek waarmee je twee verschillende versies van bijvoorbeeld je e-mail je landingspagina of je call-to-action met elkaar vergelijkt tot de testen welke versie het beste resultaat oplevert ik laat je nu een voorbeeld zien van haar beter van een e-mail marketing nieuwsbrief en als marketeer wil je natuurlijk de beste resultaten halen als je nieuwsbrief versturen maar ik twijfel nu welke artikel ik bovenaan moet plaatsen binnen mijn nieuwsbrief dus ik heb gekozen voor een aanbeet arrest we zien hier e-mail variant b het eerste artikel wat er in gepubliceerd wordt is het beste crm systeem voor mkb-bedrijven dus ik ga kijken naar varianta heb ik daar gekozen voor een ander artikel op die bovenaan hebt geplaatst en dat artikel heeft als titel onder 4 voordelen van een crm-systeem ik klik hier eventjes op de instellingen van mijn a beter en dan zie je bovenin dat 25 procent van de respondenten binnen mijn doelgroep gaat varianta ontvangen en 25% van alle respondenten gaat variant b ontvangen en vanaf dat moment gaat de best presterende e-mailtje verstuurd worden naar 50% van de overige mensen binnen mijn doelgroep en wil je deze percentages nieuwe aanpassen dan kun je dat gewoon helemaal zelf inregelen super makkelijk wist je dat het niet uitmaakt welke content management systeem in gebruik zoals bijvoorbeeld wordpress of druppel je kunt de marketing hebt eenvoudig koppelen met ieder cms.

Filters instellen

Met de het spel marketing hebben meet je eenvoudig bezoekersgegevens en conversies naast het analyseren van websitebezoekers en de standaard campagne rapportages kun je in de heuvel marketing hebt kustom rapportages maken zo krijg je nog meer flexibiliteit in het analyseren van jouw content campagnes en andere markt in resultaten om dit voorbeeld wil ik een een grafiek maken die binnen mijn organisatie de koorts beheer heeft hoe de product interesse verdeeld is dus ik kies hier voor het object bedrijven en dan moet ik op zoek gaan naar het veld product interesse en dat is een veel die ik al eerder zal heb gedefinieerd en ik wij zijn hier aan nou daar ben ik nog niet ik moet natuurlijk even met filters instellen je kunt een onbeperkt aantal filters toepassen binnen binnen je rapportage zakelijk en in dit voorbeeld houd het even simpel zo dan ga ik naar de visualisatie omgeving en dan geef ik aan op welk veld ik wil gaan rapporteren en dan aan de bovenkant kiezen wat voor type grafiek ik wil gebruiken de staafdiagram of een taartdiagram en ik vind deze wel mooi en als dit helemaal naar mijn smaak is dan klikken we op opslaan’ bovenin en ik eigenlijk de keuze om dit rapport toe te voegen aan een van de bestaande deze poort of om een geheel nieuwe dashboard aan te maken en ik kies even voor deze ik voeg hem toe aan mijn huidige dashboard dan landje poppen dashboard i hebt aangepast hij zet standaard nieuwe rapporten onder aan je dashboard meer je scrolled er even naar toe en hier zie je eigenlijk het eindresultaat van mijn eigen gemaakte dus wordt maar hopen dat je dit een leuke video vindt en dat je meer wil leren over crm marketing automation is dat het geval geef ons dan een duimpje omhoog abonneer je op dit kanaal en als je er dan ook nog op het belletje klikt dan krijg je automatisch een melding als er een nieuwe video online komt en wil je meer uitgebreide demo zien van de huis for marketing heb ik dan een afspraak in een van onze agenda’s en de link vind je onder deze video tot snel doei.

Meer van dit soort blogs? Bezoek onze website voor nog meer artikelen!

Gerelateerde artikelen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Back to top button
ajax-loader